ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • masa pelepasan:2024-04-12 13:50:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:402
  • Penerangan pantas:

    Erd,Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, muatan statik: T, lebar: M,ErdJembatan

Kandungan artikel

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, muatan statik: T, lebar: M,ErdJembatan penerbangan hidraulik, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

ErdAplikasi jambatan penerbangan hidraulik: jambatan penerbangan hidraulik boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dll. mengikut keperluan pengguna. Raka khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, muatan, dll. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo flush dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik tetap boleh menuju ke atas dan ke bawah,ErdJembatan pengangkutan, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Ada papan balik di atas jambatan yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan laluan licin antara platform kargo dan kereta.

Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Svay RiengSemua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.


ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli



Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Menyimpan masa dan tenaga kerana keuntungan jambatan naik bimbit besar adalah bahawa ia boleh dipindahkan. Depending on the working environment, the differential bridge can be moved at any time. Permukaan yang bersandar menggunakan grill baja yang berkuasa tinggi khusus dengan prestasi anti slip yang baik, dan forklift mempunyai mendaki dan operasi yang lebih baik. Walaupun cuaca hujan dan salji boleh memastikan kerja normal. Oleh itu, ia telah meningkatkan efisiensi kerja, meningkatkan kelajuan muatan dan lepaskan kargo, dan mencipta lebih keuntungan sosial untuk syarikat.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

pengurusan perantiPenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Tighten the manual valve to close it.


ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli



Reason: The return valve is not closed.

Cipta kecerdasanApa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Keperlawanan angin dan tenaga elektrik kedua-dua menghasilkan kerugian, dan ukuran kerugian adalah proporsional dengan kuasa dua. Keperlawanan dan semasa adalah kerugian tembaga. Kami sering mengatakan bahawa jika semasa bukan DC piawai atau gelombang sinus, kerugian harmonik akan berlaku. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai prestasi yang stabil, selamat, boleh dipercayai, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang sama

Ada plat penukaran di at as dek jambatan,ErdJembatan naik jenis otomatik, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

ErdKemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


ErdMaklumat produk lain
  • TorrenJembatan boarding platformMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran eko

    TorrenJembatan boarding platformMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran eko

  • LumiaJembatan naik kecil sederhana8 kategori biasa

    LumiaJembatan naik kecil sederhana8 kategori biasa

  • LumiaPlatform mengangkat bebas halangan menegakKesan peningkatan corak agak terhad

    LumiaPlatform mengangkat bebas halangan menegakKesan peningkatan corak agak terhad

  • LumiaLift bebas penghalang hidraulikBetapa kuatnya

    LumiaLift bebas penghalang hidraulikBetapa kuatnya

  • FiruzabadPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenagaApakah faktor yang berkaitan dengan h

    FiruzabadPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenagaApakah faktor yang berkaitan dengan h

  • Bandar BaotouPlatform penangkapan hidraulik produksiApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    Bandar BaotouPlatform penangkapan hidraulik produksiApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

    Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

  • San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • segera:Peringatan: Maklumat ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli memberi anda ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli oleh syarikat kami, perkhidmatan ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli. ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ErdJembatan pengangkutan bekasPengilang memberitahu anda fokus membeli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!